« ایده ی از تابلوهای خارجی »

« برخی از مشتریان ما در ۳ سال گذشته »

« مقررات نصب تابلو تبلیغاتی »

« رنگ بندی پلکسی »

« واحد اندازه گیری تابلوها و قطر قلم حروف »

قبل از نصب هر نوع تابلو تبلیغاتی مانند کامپوزیت ،  تابلو چلنیوم ، تابلو استیل و … توسط تابلو سازی منتخب مشتریان نیاز به مدارک مورد نیاز جهت اخذ مجوز نصب تابلو و شرایط لازم می باشد.
این مدارک عبارتند از:
۱-تکمیل کردن فرم درخواستی جواز نصب تابلو
۲-کپی از سند ملک و پایانکار(در صورتی که تقاضا کننده مستاجر باشد نیاز به اجاره نامه و رضایت مالک الزامی است)
۳-کپی از جواز کسب
۴-کپی از فیش عوارض مشاغل
۵-تصویر طرح تابلو ، ابعاد تابلو و نوع تابلو
۶-برای نصب تابلو در مجتمع های اداری و تجاری نیاز به رضایت مالکین می باشد.
۷-تکمیل کردن فرم تعهد نامه

جهت رسیدگی به درخواست متقاضی تمامی مدارک به صورت کامل دریافت می گردد.
بعد از تکمیل پرونده مدارک تا ۴۸ ساعت در صف بازدید قرار خواهد گرفت.
چنانچه نکات فنی رعایت شده باشد بعد از ۲۴ ساعت فیش فرم ارزشیابی اداره درآمد صادر خواهد شد و پس از پرداخت فیش صادر شده مجوز صادر می شود.
متقاضی بعد از دریافت مجوز می تواند مبادرت به نصب تابلو نماید.
چنانچه تابلو تبلیغاتی محسوب شود.متقاضی باید با ارائه مدارک به سازمان زیباسازی برای دریافت مجوز اقدام نماید.
تابلوهای نصب شده روی نمای ساختمان ، تابلوهای روی پشت بام ، تابلوهای نصب شده در ارتفاع ، تابلوهای نمایندگی های فروش ، موسسات ، شرکت ها و تابلوهای با ابعاد زیاد تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شوند.

• پلکسی گلاس آگاما دارای ویژگی انحصاری تغییر رنگ در خود می باشد که همین موضوع باعث متمایز بودن ورق آگاما با ورق های پلکسی گلاس معمولی می باشد.
• ویژگی جالب این نوع ورق به این شکل می باشد که با نور پردازی حروف ساخته شده ، این نوع ورق ها در هر رنگی که باشند ، رنگ SMD کار شده در حروف را به خود می گیرند.
به عنوان مثال اگر حروفی با پلکسی آگاما قرمز ساخته شود و SMD به کار رفته سفید باشد ، حروف در حالت روشن رنگ سفید را از خود منعکس می کند و در حالت خاموش حروف ساخته شده به رنگ قرمز خواهد بود.در واقع با استفاده از این پلکسی می توانیم یک تابلو با دو رنگ متفاوت داشته باشیم.
به طور معمول تابلو های ساخته شده در طول روز و روشنایی هوا خاموش می باشند که در این حالت تابلو مورد نظر به رنگ پلکسی آگاما خواهد بود و بعد از روشن شدن ، تابلو به رنگ SMD کار شده تغییر رنگ خواد داد.
برای مثال در تصویر بالا حروف برجسته ساخته شده از نوع نئون پلاستیک می باشد.در ساخت این حروف از پلکسی گلاس آگاما مشکی برای روی کار ، پلکسی گلاس سفید و سبز برای دور حروف ، پلکسی گلاس سفید برای لبه حروف و SMD فول کالر برای نور پردازی استفاده شده است.
برای ساخت حروف برجسته آگاما در تصویر فوق ابتدا پلکسی آگاما را روی پلکسی سبز و بعد هر دو آنها را روی پلکسی سفید مونتاژ کرده و در آخر لبه کار دور تا دور پلکس قرار می گیرد.برای نور پردازی در این حروف از اس ام دی فول کالر استفاده شده است.همانطور که مشاهده می کنید در این تصویر حالت خاموش و روشن حروف قرار گرفته است که پلکسی آگاما به کار رفته در حروف در حال خاموش مشکی و در حالت روشن به رنگ اس ام دی های فول کالر به کار رفته می باشد.در این حروف اس ام دی های فول کالر به دلیل دارا بودن افکتهای متنوع با ۱۶ میلیون رنگ ، زیبایی خاصی را به تابلو ساخته شده خواهد بخشید. دقت داشته باشید که پلکسی های آگاما را می توان در رنگ های متنوعی در تابلو چلنیوم ، حروف استیل و حروف های برجسته دیگر نیز به کار برد و در هر زمان هنر تابلو سازی را به چالش کشید.

قطر قلم عبارت است از فاصله داخلی یک حرف. به عنوان مثال یک A با یک فونت ساده را در نظر داشته باشید ، قطر قلم این کلمه ۱۴ سانتی متر است.همین طور یک کلمه پ قطر قلم آن کلمه نیز ۹ سانتی متر است در زیر این مثال ها را با رسم شکل برای مشتریان عزیز آورده ایم.قطرقلم حروف برجسته در تابلوتبلیغاتیحال بپردازیم به اینکه چرا قطر قلم یک حروف مثلا تابلو چلنیوم روی قیمت آن تاثیر گذار است.مسلما هر چقدر قطر قلم چلنیوم یا دیگر حروف های برجسته بیشتر باشد،متریال مصرفی نیز بیشتر است.اگر برای ساخت یک حروف چلنیوم با قطر قلم ۱۰ سانتی متر،۵۰ سانتی متر ورق پلکسی گلاس مصرف شود برای ساخت همان حروف با قطر قلم ۲۰ سانتی متر، ورق پلکسی گلاس مصرفی به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.و همین امر باعث افزایش قیمت تابلو چلنیوم می شود

.قطر قلم در تابلوسازی

مصرف اس ام دی برای قطر قلم های متفاوت نیز به همان نسبت افزایش یا کاهش پیدا می کند که همین مصرف اس ام دی ها نیز در قیمت تابلو تاثیر گذار خواهد بود.مثلا حروفی که قطر قلم ۲۰ سانتی متر دارد به مراتب اس ام دی بیشتری در آن مصرف خواهد شد، نسبت به حروفی که قطر قلم ۱۰ سانتی متر است.و همین مورد باعث استفاده از منبع تغذیه قویتری برای روشنایی حروف چلنیوم نیز می شود.قطر قلم در مصرف پی وی سی نیز بسیار تاثیر گذار است.همان طور که می دانیم برای روشنایی حروف ساخته شده از اس ام دی استفاده می شود.و اس ام دی ها نیاز دارند برای ثابت قرار گرفتن روی پی وی سی قرار بگیرند.و قطر قلم بالا باعث می شود که پی وی سی بیشتری برای حروف ساخته شده مصرف شود.

قطر قلم برای ساخت حروف های برجسته دیگری مانند حروف فلز و حروف استیل از نظر مصرف فلز یا مصرف استیل متفاوت است و همانطور که برای ساخت یک حروف چلنیوم با قطر قلم بالا مصرف پلکسی گلاس افزایش پیدا می کند، برای ساخت حروف فلز و استیل نیز مقدار مصرف فلز و استیل نیز افزایش پیدا خواهد کرد و همین امر باعث افزایش قیمت حروف فلز و حروف استیل خواهد شد.در ساخت یک حروف فلز و حروف استیل نیز می توان از اس ام دی برای نور پردازی استفاده کرد.که همین نور پردازی برای قطر قلم بالای حروف نیاز به مصرف بیشتری اس ام دی دارد.و هر چه قطر قلم افزایش یابد تعداد اس ام دی ها نیز افزایش پیدا خواهند کرد که نیاز به منبع تغذیه قوی تری خواهیم داشت.
به عنوان مثال برای یک ضمینه تابلو با ابعاد بزرگ اگر قرار باشد حروف چلنیوم(چنلیوم) ساخته شود بهتر است برای دید بهتر، متن تابلو بزرگتر باشد(البته با در نظر گرفتن سفارش مشتری)هر چقدر متن تابلو بزرگتر باشد قطر قلم حروف نیز افزایش پیدا خواهد کرد.همین مورد باعث افزایش قیمت تابلو ساخته شده خواهد شد.نوین لایت سعی داشته با ساخت حروف چلنیوم،حروف نئون پلاستیک،حروف فلزی،حروف استیل و دیگر حروف های برجسته با قطر قلم های متفاوت قیمت تابلو چلنیوم و تمامی حروف ها را به حداقل رسانده و موجبات رضایت مشتریان گرامی را فراهم کند.مشتریان عزیز می توانند لیست قیمت تابلو روان را نیز در سایت نوین لایت مشاهده نمایند.

قیمت انواع حروف برجسته بر حسب متر محیط یا همان متر دور حروف محاسبه و قیمت کامپوزیت و چوب ترموود بر حسب متر مربع محاسبه و هزینه ی آهن کشی اضافه بر حسب هر کیلو محاسبه خواهد شد که پس از در نظر گرفتن موارد عنوان شده قیمت نهایی حروف اعلام می گردد.